Kissemisse!!

Hejsan hoppsan,
inte blir det som man tänkt sig nej!! sitter vid datorn igen, Jocke ligger och läser Harry Potter och jag sitter ute på google.. har fått kattungsnojja, igen! Satt ju här för inte så länge sen och läste igenom min blogg från första början (2 år sedan tror jag det var jag startade den?) och då var jag helt besatt av att skaffa en kattunge.. Men nu börjar funderingarna på en till katt att cirkulera i mitt huvud igen.. Jag har ju trotts allt tagit på mig ansvaret för Maja till nästintill 100% nu så jag känner mig liksom redo för att faktiskt lära upp en katt från start, men då blir det krock med Jocke (Och alla andra familjemedlemmar) då han är allergisk, så jag får nöja mig med Maja.. Men önska kostar ingenting!!


Kommentarer
Postat av: CAMIE

SV: Hehe, bara för mig att köra igång med andra ord ;D



Absolut! ^^, Tycker det är minst lika kul att berömma folk för deras konst eller för ngt annat de är bra på :D

2009-10-18 @ 00:34:52
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: CAMIE

SV: Jag får göra så ;D Ska hitta tålamodet bara ;P

2009-10-18 @ 01:22:58
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0