Work In Progress.



Mindre snygg bild då va, men den bjuder jag på. Julia hade typ mest rätt för de e mörkbrunt/svart. Färgade ögonbrynen med och jag är riktigt nöjd med resultatet! Dock missade jag lite rött på sidorna (Det var de röda som var meningen skulle försvinna.) Men så kan de ju gå?

Kommer en "Färdig" bild senare idag, för just nu är jag bara vaken för att Elin sov över och hon skulle upp och jobba nu, men vi kom liksom hem kring en två.. Därför ska jag gå och lägga mig typ en timme till. Kanske kika på film och bara slöa nån timme?? Vilket fall, dagens planer kan jag också rabbla upp senare!

Föresten så hade jag besöksrekord igår, trevligt!! =) Hoppas ni kommit för att stanna!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jisses, tror nya smeknamnet får bli "ögonbrynet" ;)

2010-08-21 @ 09:36:59
Postat av: Tessa

Va jag som skrev :)

2010-08-21 @ 09:37:47
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: julia

ihi :> !

2010-08-21 @ 12:13:10
URL: http://xholycrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0