En annorlunda "Familjen Annorlunda"!!

Skulle väll fotografera Julia igår, lite mer sriösa bilder, men det blev som det blev.


Sen mot kvällningen så drog jag och Julia oss in mot Ludvika då jag fick sms av både Katta och Therese att vi skulle komma in till dom, så vi drog. Katta hade med sig sin hund, Therese hade sin dotter Julia med sig och jag hade .. Julia, med mig. Det var riktigt roligt!! Vi tog massa knasbilder (Som kan ses några av dem på facebook) Så tog vi en gruppbild (Dock är inte lilla Julia med på bilden då hon kröp runt på golvet och hade fullt upp med leksakerna.) och vi har nu döpt om oss till ......

Familjen Annorlunda - Från Ludvika. ♥


En sån dag det har vart!! Men nu har jag just ätit upp mina mackor och snart ska jag åka med pappa till lasarettet. Hörs och syns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0