Bortglömda skruttiga webcam!


Just i detta nuet ser jag ut såhär med team sportia kläderna på, både byxor och tröja, nej jag ska inte sporta, jag ska köra bil.. Haha!
Ska åka bort till S&A och hälsa på en snabbsväng då vi bara har en fungerande bil i denna kyla som vi får samsas med jag m&p, inte varit där på evigheter! Och när jag kommer hem ska jag försöka mig på att installera min webcam, hittade den lådan under ett tjockt lager med damm! Blir kanske lite enklare att blogga "för-tillfället-ser-jag-ut-såhär" istället för att baxa fram systemkameran, fota, sätta in i datan och SEDAN försöka ladda upp här. Bättre att bara ta kort direkt in i datorn! (Har ju en cam på den bärbara som jag lånat av pappa som jag skriver skolarbeten på, men det finns inget speciellt program för den? Hmm, och inte vill jag få lov att starta msn för att fjanta till bilder precis!)


Kommentarer
Postat av: Nataya

Sv: Åh då måste jag kolla i Borlänge efter de där små figurerna :D sjukt söta ju!



Tack så mycket :D tofflorna är ifrån Friis & Company och jätte sköna :D



Håret blev ju bra :D

2010-01-06 @ 22:30:41
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0