så var det fredag, freedag!



Sämaste bloggaren
är korad, och det blev jag!!
Men har haft det så underbart roligt på APUn och när jag kommit hem har jag varit helt slut och bara gått och lagt mig! Men har hunnit fått iaf en fin bild nu under veckans gång!! ..
Hehe något lite komiskt inträffade med en kund imorse. Jag har en "Praktikant" skylt på tröjan när jag jobbar så sa kunden:
Kund: Jaa, har du sett den där reklamen?
Jag: Vilken då?
Kund: Ja man ska inte skylla på praktikanten!!
Så kom chefen gåendes och kunden såg på honom.
Kund: Ja hörde du det nu, chefen?
Chefen: Vadå?
Kund: Man ska inte skylla på praktikanten!!
Och det komiska är att jag har hörs den hela dagen sen dess av olika kunder!

Ska dra till systra mi idag och sova där till nästa fredag, har packat massa filmer och så klart åker datorn med. Plus att vi var på Dollar idag och hon köpte ett stort lakan så vi ska göra en hemma-studio i helgen och så ska jag få öva på att fotografera människor, på hon, min lilla försöks kanin!!

Men nu blir det mys med Majsingen eftersom jag inte kommer träffa hon på typ en vecka nu!! ..

Ha de, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

gud va snygg bild :D!

2010-03-12 @ 18:19:01
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0