Bloggtips?


Det blev till att leka med kameran istället. Och att göra en ny Copyright symbol, kanske dags att jag börjar copyrighta mina bilder igen, iaf de som jag slänger upp på bloggen. Den blev iaf att se ut som den gör på bilden, har bara sparat den i .gif format så det går inte att ladda upp den på bloggen. Men ett © och mitt namn i ringen runt om. Stilrent och enkelt.

Tjaa har inte så mycket mer att skriva just nu, återkommer om ett tag med något kul att läsa, eller nått. Du har kanske nå tips om vad jag ska blogga om? Statistiken går ju bara uppåt så kan ju passa på att fråga när så mycket folk läser.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja jag älskar skorna:D

2010-10-03 @ 15:21:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0