Klädplaner och läsarfråga, mhm!

Sååå, nyduschad.. Vet inte riktigt vad för kläder jag ska ha på mig, så vet jag inte heller vilken färg på "sminket" jag ska ha.. Alltså ögonskuggan, funderar på en svart klänning, lacklegginsen sen vet jag inte riktigt ..



Luggen har gått å blivit otroligt lång..! Vet inte ens när jag ska vara på festen?? Eller hur jag ska ta mig dit, haha!

Nu är det dags för "läsarfråga" ;)

SVAR: Jag använder mig av Schwarzkopf - Brilliance Intensiv Color-Creme.
Färgen är Intensiv Röd med nummer 872. Jag älskar den! Men det är som
vanligt när man färgar rött hår, man måste färga några gånger så att färgen
biter tag i håret, eller hur man ska säga det. Men det går fortast med denna!
Jag älskar den! Haft den hela tiden under min förra röda period!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0