Sytt en kakängel nu på förmiddagen.

Trevligt att så många valde att gå in och kika på den nya designen!
 Mindre trevligt att ni blivit så otroligt dåliga på att kommentera.. Haha!

Jag gjorde iallafall en kakängel imorse, en Tilda docka alltså. Och gud vad svårt det var att få ihop där i midjan! Men jag lyckades till slut! Så nu har jag tre stycken egengjorda Tildor och det mest komiska med dem är att de är olika långa. Den första är 63cm, den andra är ca 46 cm och den nya är 26cm. Inte lika fina som de kan vara med tanke på att jag inte har använt det "riktiga" Tilda tyget alls till klänningarna och sånt där, allting på mina Tildor är gamla gardiner och sånt där. Men det går väl det med.

Här är resultatet iallafall på hur alla mina Tildor ser ut!

Tilda Ängel, Kakängel Tilda
OBS! Anledningen till att kakängeln(Den minsta) har så kletiga ögon är att jag fick lov att använda mascara och måla dit ögonen med för min flytande eyeliner är lite spårlöst borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0