Tvättstugan 07:00-12:00 snark.

Har en del bilder att dela med mig faktiskt, dock får de komma i ensamma sammanhängande inlägg där det inte är en massa annat onödigt svammel. 

För första gången på länge e jag uppe före sju, vaknade 06:23 och väntade på att ha tvättstugan 07:00. Lite segt att vakna såpass mycket tidigare. Men det är som det är, dock skulle jag nog kunna somna om om jag fick chansen. Haha 


Idag har jag galet mycket tvätt, men det är helt okej för då håller jag mig sysselsatt. Istället för att tänka på att jag inte kommer träffa mina hjärtan på hela veckan då K är i Göteborg på kurs. Tråkigt värre! 

Nåja de andra bilderna delad senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0