Denna helgen tog slut fort.

Herregud vad snabbt denna helgen tog slut. 
Känns som att man knappt hunnit med den. Nåväl vad gör det om hundra år? Ligger för tillfället i sängen och bläddrar igenom alla bilder på telefonen från igår, det är ändock ett par stycken. Roligt hade jag då trotts att jag var den enda nyktra, vilket även syns och märks på bilderna. Haha. Men men så kan det gå! 


Det hans även med en del egobilder igår under dagen då jag inväntade att någonting skulle hända. Det är väl något utav det värsta? Den oändliga väntan på någonting. 

Nej nu ska jag masa mig upp och göra något ätbart, hungrig som jag vet inte vad. Puss och kram på er underbara! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0