nykär på nytt.

God dag alla goda och glada. 
Igår gjorde jag någonting som jag inte gjort på en evighet känns det som. Jag och Johan hade just varit ute och åkt och var påväg hem när jag såg i ögonvrån en massa näckrosor. Sa till honom "Åh där skulle jag vilja åka tillbaka till och fota". Tessa Roger och barnen åkte i sin bil bakom och var påväg hem att Grattis mig. Så vi fikade med dom och tjålade skit. När dom hade åkt hem så slänger vi kassler på tining, men i bakhuvudet så fanns den där platsen och det började klia något så enormt i avtryckarfingret. Helt plötsligt så sa Johan "Nej nu åker vi dit!" 
Och vad GLAD jag är att vi gjorde det! För bilden här nere till vänster blev så otroligt bra att jag nästan är tårögd. Jag är pånytt kär i att fotografera! Visste inte ens att jag saknat det förens jag satte kameran mot ögat. Prästkrage är också från samma ställe, men dom där rosorna. Wow säger jag bara! Wow.. 

 
Blev så galet nöjd med den där bilden att jag fixa och trixa så den nu finns som bakgrundsbild på min telefon. Även mamma tyckte att den var helt magisk så hon tog den också som sin bakgrundsbild. Känslan när man lyckas ta den bästa bilden någonsin, awesome! 
Det är så att den Tillochmed förtjänar ett eget inlägg. Inte bo i ett kollage. Men de kommer att komma fler bilder från näckrosorna så småningom. Headern är också fotad där. 

Nej nu blev det ett helt inlägg angående en bild. Inte riktigt tanken. Men den är ju såååå... Jag saknar ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0