Wreck this journal - part 2

Så var det dags för del två. Dock gäller denna delen delvis samma uppslag som del ett, men ville göra båda sidorna. Nog allt att de tomma är tänkta att man ska göra egna påhitt på, men boken är fylld med både tomma och fyllda sidor. Så därför gjorde jag såhär! Dessutom är hela boken en tolkningsfråga, det är upp till en själv att pynta den med inriktning från det som står. 


DRA TJOCKA LINJER. OCH DRA TUNNA.
/ DRAW FAT AND THIN LINES.

Så jag pyntade andra sidan med ett kranium. Med både tjocka och tunna linjer. Hårda och mjuka drag med pennan. Även här ovanför kan man se vilka pennor jag använt till dessa båda sidorna. Dock hade den blivit betydligt mycket finare än vad den blev, i huvudet var den det.


 STÄNG BOKEN. SKRIV\KLOTTRA NÅGOT PÅ KANTERNA.
/ CLOSE THE JOURNAL. WRITE/SCRIBBLE SOMETHING ON THE EDGES. 

Har även gjort uppgiften på sida 177 i boken. Som ganska så enkelt vill att man ska skriva eller klottra på kanterna. Därför skrev jag två citat; Make a mess och Stress is caused by giving a fuck! So just stop! Vilket jag ändå tycker passa ganska bra med denna boken. Då man ändå ska vara kreativ när man gör denna boken. Plus att den är väldigt avstressande då det finns uppgifter till både när man är glad, nere och arg.


KLOTTRA ÖVER TEXTEN PÅ OMSLAGET.
/ DOODLE OVER THE COVER.

Så till sist för denna gång så har jag täkt över omslaget. Istället för att klottra över det så täckte jag det med ett A4 papper och skrev ett citat istället som också passar boken. 

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Vilken rolig grej!

Svar: Men visst! Kommer bli jätte roligt att fylla i denna :) tänkte kanske försöka mig på att filma också när man gör uppgifter som kräver fysiska grejer framför handarbeten :)
Madelene Holmström

2015-07-29 @ 13:10:46
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Elisabeth

Fin bild du ritat!

Svar: Tusen tack :D
Madelene Holmström

2015-08-09 @ 01:07:09
URL: http://elisabethia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0