Sjuk, ovanligt? Nej.

Hejsan mina kära vänner!
Livet leker och solen skiner nästan varje dag nu! Minus det faktum att jag dragit på mig världens karlförkylning, varför kommer det sig att jag aldrig kan bli lite lätt snuvig? Varför ska de alltid stå som en kran? Hosta så luften tar slut? Få öroninflammation för miljonte gången i mitt liv? Rättvist? Karma?

Den där Molly har inte alla planeter i sitt solsystem, men som jag tidigare nämnt så är det väl därför hon passar som handen i handsken i vår dysfunktionella familj? Eller?

Eftersom Johan fyllde hela 30 år igår så har vi ett överflöd av blommor i hemmet just nu. Så lade en ros i min Box på huvudgaveln, blev så himla "beauty and the beast" över det hela, jag gillar det!

En annan har dessutom idag insett att jag är numera 16,6kg lättare än vad jag var i slutet av April. Innan denna resa började. Helt sjukt ju, det är ju hur mycket som helst egentligen! Än är jag långt ifrån klar! Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0