Tayson the ma.. Dog!

Hejsan mina skära vänner! 
Nu är det måndag, även fast jag har lov så har ändå verkligheten knackat på dörren idag. För de första glömde jag att stänga av mina väckarklockor, för det andra åkte Johan och jobbade idag. Fast idag var de ombytta roller, han hade separationsångest och jag tog de med en klackspark. Kors i taket på det! 


Igår hade vi besök av lilla lurven och hans husse och matte. Vi åt god mat till kvällen och umgicks och spelade sällskapsspel. Det var otroligt mysigt! 

Idag ska jag in till Julia förhoppningsvis, får se när jäntan vaknat om hon e nå friskare. Jag är bara snorig i en näsborre, peppar peppar! 

Kommer säkert något mer inlägg senare, ska fixa med kalendern idag då jag var upptagen hela dagen igår! Väntar även spänt på ett happymail! Lycklig jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0