Kallare än kallt!

Hejsan mina kära vänner!
Idag är det en otroligt kall dag. Var 23 minusgrader ute när jag vaknade, jätte kallt inne. Så har spenderat de senaste timmarna med att elda som en tok. Fick till slut liv i Johan så han kom ner och letade reda på en värmefläkt så numer har vi över tjugo grader inomhus. Så nu börjar man på att bli människa igen. 
 
Ska alldeles strax till att laga mat, det är köttfärssås och spagetti som står på menyn. Sen blir det nog till att titta på film och bara mysa, inte ut något idag heller. Måste vara hemma och elda upp värmen. Dock ska det också storstädas faktiskt, så det ska vi också göra. Vilket säkerligen ökar värmen lite till då det brukar bli ganska så varmt här hemma när man städar.
 
Repostar en gammal bild på mig och Oggisen, jag saknar min tant så otroligt mycket! Men det dröjer ett par månader innan hon kommer hem igen. Min älskade tant. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0