Burritobäddning!

Hello friends! 

Gud vad jag är trött idag. Klev inte ur sängen fören efter tio, konstigt? Nej egentligen inte då jag var vaken så länge inatt. Men är seg som en kola idag, inte alls på topp. 

Bara fem minuter efter blogginlägget inatt så fick Molly nå knäpp i skallen och satte sig och kissade(?!) i sängen. Bara upp o torka rent så gott det gick, Johan vägrade vakna så fick skura sängen med han i den. Så när vi väl klivit upp så fick jag bädda om sängen, Johan lagade mat samtidigt så för att slippa störa honom så sökte jag upp burritobäddning på youtube. Minns att jag sett det på Oprah någon gång. 

Jag tog det steg för steg, fick litenlätt psykbryt när kanterna skulle bökas in då öppningen på detta påslakan inte var så stort. Men till slut lyckades jag! Måste säga att det var då betydligt mycket smidigare och snabbare än att stå där på sängkanten och täcket ändå går i marken. Att springa fram och tillbaka tjugo gånger för att ändå inte få till det ordentligt. 

Rekommenderar verkligen! 


Har för övrigt spelat in lite videos idag, en laddas upp just nu till planner kanalen. Housetouren är inspelad och väntar bara på att det är dennes tur att laddas upp! Blev bra, tror jag. Johan fick hjälpa mig lite med val av bakgrundsmusik samt godkänna videon över lag! Haha

Den kommer att komma upp här under eftermiddagen/kvällen. Så fort den jag laddar upp nu är uppe så laddas den upp. Kommer förhoppningsvis inte ta allt för lång tid då den bara är 5,5min lång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0