Så var det dags igen..

Hello friends! 

Ännu ett nattinlägg, somnade för några timmar sedan men vaknade och kan inte somna om, så tänkte att ett blogginlägg kunde jag ju klämma in här då! 

Tänka sig att snart har halva februari gått, det är inte klokt! Vart har början av detta året tagit vägen? Borta! 

Lilla T och Johan sover så gott, lika så alla djuren. Jag har passat på att slänga över tvätten i torktumlaren så den är torr när vi vaknar imorgon bitti. 

Då vi bytt tillbaka till gamla tvn igen så fick vi ju automatiskt appar i tvn igen, vilket jag tycker är suveränt! Så nu har jag börjat kolla om på My little pony. Andra människor skulle ju kolla andra lite mer vuxna serier, men inte jag inte! Haha så kan det gå! 


Nu ska jag försöka mig på att somna om, vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0