Framsteg!

Hello friends! 

Vilket väder det är ute då! Men jag klagar inte för då har man en bra ursäkt att sitta inne framför en brasa och se på Harry Potter! Vi håller på att kika igenom filmerna, just nu är vi på tredje filmen. Hinner väl med en film om dagen ungefär!

Annars då? Livet rullar väl på, hittat tillbaka till kalendern igen. Varit lite rörigt på senaste så inte ens haft lust att röra den. Men nu så! Bättre sent än aldrig! 

Nu är det inte lång tid kvar i denna kalender, egentligen så är det ju hela året ut men jag kommer plocka ur det då den är så fet redan nu så den går inte ens att stänga längre. Så har jag ju en ny som tålmodigt väntar på hyllan som startar i Juli så det är som sagt inte alls långt kvar i denna. Lite kul är det ändå att se hur man "utvecklats" under året. Jag började ju göra egna klistermärken ganska så omedelbart efter jag köpte denna kalender. Det är skillnad vill jag lova! Men det kommer att komma en video när denna är slut med både jämnförelser och annat skoj, så håll ut! 


Nej nu ska vi se färdigt på Harry här, hörs och syns! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0