Madeleine MacCann

Ja, jag kan ju erkänna att jag är helt besatt av den här Madeleine Mac Cann historien, jag tycker det är så synd om hon!! Hon har varit borta i hela 200 dagar nu, jag tror inte att hennes föräldrar är skyldiga, jag menar.. Vem klarar av att ljuga om sin dotters död i 200 dagar? Mamman har ju blivit knäckt flera gånger om tack vare pressen och allt, då borde hon ju avslöjat allt eller hur? Och det om att dom inte beeter sig som vanliga föräldrar skulle gjort efter en kidnappning tycker jag bara är skit snack!! Vem säger att ALLA blir apatiska när ens barn försvinner? Jag skulle också försökt fått hjälp att hitta mitt barn! :-O .. Jag suckar på dem som tycker att föräldrarna gjorde fel.



Kommentarer
Postat av: trixie

Måste säga att jag nog också är lite besatt av att vata vad som hänt henne, men det är ju så svårt att veta vad som är sant när det skrivs så mycket..

2007-11-19 @ 12:47:09
URL: http://trix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0