Ny Hårfärg idag!

Idag så kom syster hit och skulle hjälpa mig med håret (igen). Vi började med en stark avfärgning, sen så färgade vi med natural easy 530. Det blev riktigt bra tycker iaf jag! :-) Tack så jätte mycket syster!
Allt är tusen gånger bättre än det jag hade före vi färgade gårdagens färg. Det är väl bara lite "gyllen orange" i nacken, men där var jag ju i princip svart när vi började så, tack jätte mycket syster!

Det blev ju inte riktigt samma färg som på paketet, men jag är supernöjd!
 
Före vi började  (ungefär)                    Resultat      
image6image5

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker du ska vara nöjd, blev en fin färg, iaf som det ser ut på fotot :D

2007-11-07 @ 18:14:02
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: cilla

nice! =)

2007-11-07 @ 18:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0