Suck!

Ja igår så var jag och mamma och lämnade in telefonen på lagning igen!

Lagning nr 1;
Kund hör inte dom hon pratar med men dom hör henne. Detaljer losnat på front.
Glapp i hörlurarna på headset.

Lagning nr 2;
Kund hör inte vad den hon pratar med säger, händer inte alltid. Knappen för
låsning fungerar inte heller. Händer inget alls när man använder den.

Lagning nr 3;
Tredje gången på service. Telefonen hänger sig samt att den funkar utan batteri.
Laddare samt headsetet lossnar av sig själv. Låsknappen funkar inte. Sega knappar.

Hahaha!!!

Sen så imorse så skulle ju Nyhammars bussen komma 10 över sju från konsum, men den kom från konsum 20 över sju, så när vi igentligen skulle varit i stan så var vi i finnsviken påväg till stan, välidgt seg och långtråkig väg det där då!! Men jag och Hanna hade kul, vi satt med våra identiska kameror och tog en massa kort på omgivningen, men bussen skakade så mycket att det inte blev några bra bilder. Sen så när jag var hos syster berättade hon hjur man hittade "närbild" knappen, så jag testade väl den då, tog lite pics på mammas rosor och på vatten från kranen och en massa andra knäppa bilder! Sitter i skolan nu och ska ha datalektion, men våran lärare är spårlöst försvunnen :-P .. Vi började för 5 minuter sen igentligen. Idag i skolan är det kycklingsnitzel och klyftpotatis, mums!!
image9

image10
Jag tycker att den här bilden e ganska mysig för att den tog fokus på vattnet och inte på kranen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0