Välkommen till min nya blogg!

Ja, min syster är väl anledningen till att jag skaffat en blogg, hon har en och hon sa att det är kul här.
Man kan ju hoppas på att det är det! =).. Så vi får väl se om det här är någon sak jag skulle kunna fortsätta med! Kanske ska skriva också att min syster var här tidigare idag =) .. Hon avfärgade mitt hår, jag ska å bli blond som hon är! Fast det är nog ganska långt ifrån att bli klart. Men man kan ju alltid hoppas på att när vi (imorn) ska färga igen så kanske det blir en fin färg? Nej nu tycker jag att mamma och pappa ska komma hem och fixa lite krubb åt mig! Uppdatering kanske kommer senare!


Min syster med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0