6 MÅNADER!

Idag är det 6 månader för mig och Johan! Vissa tycker att vi ska räkna det som 2 år, eftersom det egentligen ska vara så, men vi räknat det som 6 månader för vi blev tillsammans igen för 6 månader sen! Så det så! Ja vad har vi gjort idag vi då?
Dagen började med att Johans telefon ringde kl 3 inatt, men det var inget som kunde ringa? Jätte mysko, men men , vi somnade väll om iaf! Sen vaknade vi vid en 8 i morse, då gick vi ner och åt frulle med mor och far. Sen så gick vi upp och började städa mitt rum (äntligen) och vi höll väll på med det till ca 13.00 då gick vi ner ett tag, Johan spelade Wii med Tessa men det var väl självklart Johan som vann!! (stort) , sen så åt vi , kyckling och ris och gräddsås *mumms!* Sen så tittade jag lite ute på nätet och hittade en ganska intressant blogg, http://ungmamma15.blogg.se/ först tänkte jag "Herregud, en mamma som är 15?!" men efter att jag läst ett tag så insåg jag att det kanske inte var så hemskt som jag trodde, visst man kanske är jätte ung för att vara förälder, men jag tycker att hon klarar av det lika bra som en 25 åring? Jaja, men sen så gick vi upp och städade mer, var klara kl 15.00, då började älsklingen spela Guitar Hero. Men han var så slut efter att städat mitt rum *stackarn* så han orkade knappt spela allvarligt.. Men nu sitter han och spelar igen, jag är så stolt över han!! Han började spela förra helgen och då blev han utbuad, men ändå så höll han humöret uppe och spelade på mera! Och nu sitter han och tycker att han är dålig bara för att han inte kan få 100%, utan "bara" 98%, jag får inte heller 100% , så vi ligger riktigt lika, men han är ändå riktigt grinig, min plupp!! Tycker så otroligt mycket om honom, han är verkligen drömprinsen för mig!
Jaja, men nu är mitt rum iaf städat och rent! *ler* , nu blev han jätte arg för att han "bara" fick 99%, min lilla otåliga pojkvän!! Urscha ja vilket dåligt tålamod den pojken har, han har tydligen haft det sen han var liten bäbis, det har jag sett på band!! Men han var ändå urgullig, nej nu ska jag sätta mig i soffan med honom och peppa honom över hans dåliga reslutat ;-) .. Ha det så bra alla bloggare, så hörs vi någon annan dag!!
Puss och kram.


image22


image23

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0