dagen

Jadu, hur har dagen för mig sett ut ? Johan var hemma hos mig jätte länge idag! :-)
Åkte till Jennifer och lånade The Sims 2 av hon, men det var inte lika kul när man blev av med all Download;sen , tyvärr.. Så jag måste nog kanske lägga The Sims på hyllan :-/ .. Eller köpa egna alla spel nu när det e billigt!!
Jaja iaf, satt och kikade runt lite på youtube, hittade (som vanligt) urgullig film, grät nästan galla när jag såg denna! Snoret rinner än lixom! :-)



Ursch ja!! Måste köpa andra säsongen så man kan sitta och gråta lite skvättar ;-) .. Det kanske jag ska lägga ut pengar på, eller vad säger ni? :-) .. Jag vet iaf att Tessa blir glad över det! :-D .. Och jag är så super duper lycklig över att Desperate Housewives ska börja igen!! JIPPIE, ja men nu ska jag spela lite guitar Hero tills johan ringer! :-) ..  Får väll se om jag skriver någonting när jag är hemma hos honom, annars blir det en resumé på söndag! :-) Puss och kram, go natt !!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0