Ensam igen!

Nu har Johan åkt hem *suck* , och mamma och pappa åkte precis iväg till Björbo.. Så då är man själv hemma, funderar på att poppa lite popcorn och sen typ ha film frossa? Jadu, jag gjorde en "sign" .. Som ni kanske kan se, bilden där det står "Madelene" på, men jag får den fel placerad hela tiden, så som ni säkert även märkt .. Så jag vet inte om jag kanske ska skita i den, för hur jag än vänder och vrider så blir den endå att ligga sådära konstigt så att kommentar-knappen ligger där på sidan istället för under där det ska ligga!! Och sen om man laggt någonting "centrerat" så kan jag inte få det på sidan igen sen heller .. Blää!! på blogg.se , eller så är det bara min dator som knäppar? Jaja, nu ska jag hitta på någonting att göra med mitt liv här i regn och trökvädret :-) ..

Föresten, så skulle jag väldigt gärna vilja ha lite tips om roliga "gör det själv" bloggar!! Frisyrer, kläder, recept, vad som helst!! Tacksam för respons :-)

FÖRESTEN, så har jag bestämt mig för att vara mer aktiv på blogg.se , eftersom att det är faktiskt riktigt roligt att fixa och dona här inne, även fast ingen kanske egentligen läser det jag skriver så!! .. Bara så ni vet ;-)


Fick en "pimp-video" a la Apologize av Emma, den va lite bra faktiskt!! Tänkte lägga in den här ;


Tack för den Emma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0