Hej Igen.

Ja, hur länge sen var det jag uppdaterade ? Sitter fortfarande vid datorn, Johan vill inte resa sig från tv;n!! Blää på han!!
Har iaf setat och hittat massa nya bloggar som jag tänker följa! Sammanlagt 12 bloggar :-) .. Mycket att läsa kan jag lova!! Ja iaf, har setat och kikat runt lite, och jag har bestämt mig för att köpa en grå stickad tröjja på cubus, en topp på H&M och lösögonfransar på H&M super fint :-) ..
 

Japp, nu har jag tvingat Johan att vi ska gå ut och gå efter maten! :-) .. Trött på att sitta inne i detta kvävda rum !! Ursch nej, jag har aldrig varit så här sugen på att köpa kläder/accessoarer och sånna grejjer, kanske håller på att växa upp från mitt flickiga jag? ;-) .. Jag har hittat världens sötaste dress på englas blogg (klicka på ordet dress och ni kommer fram till den) Så typiskt jag! :-) ..


nya dröm datan ;-D

Nej nu tycker jag att Johan klagar lite väl mycket där borta i den stora soffan :-P (vilket det kommer komma upp en bild på inom kort) .. Tycker iaf om den :-) .. Men Johan tänker väll slänga ut den så fort han får chansen? Jaja man får väll tåla! :-D .. Nej, nu ska jag lägga mig och slappa i sängen och drömma vidare på kläder jag vill ha! :-) ..

Puss och kram

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0