Hejhej

Jadu, nu är det dags för en resumé om dagen!! :-) .. Japp, efter att jag slutade skriva så hände det en massa grejjer som visade att detta är min otursdag idag!! Jaja ..
Efter skolan så gick jag och Therese ner på stan, där fyndade jag lite grejjor!! 2 par strumpor till mammsen, 1 par till mig, sen en urgullig sjal!! Den var på REA, och först hade den kostat 265:- men de hade sänkt den till 25:- så jag köpte den!! Urgulligt, lägger in bild på den senare! .. Iaf, sen gick vi ner till stationen för hennes buss gick .. Så då ringde jag till Julia och sa te hon att jag skulle åka med hon hem, så väntade jag 20 min på hon.. När hon väl kom så åkte vi med bussen hem då, satt och småskvallrade och tjatade, som små kärringar!! Sen klev vi av bussen och rusade hem till Julia och tog kisspause, sen gick vi till Konsum för julia skulle ha popcorn,  jag hade bestämt att jag inte skulle köpa nått mer idag!! Sen när jag väl kom in så hittade jag en fim hylla, tänkte att de inte skulle skada att kika bland titlarna, slutade med att jag gick därifrån med 2 filmer! :-D "Snygg, Sexig & Singel" den är så otroligt rolig!! Och så köpte jag "Fröken Sverige" för att den är så otroligt jäklans bra!!
Föresten, på tal om blogg nu när jag tänker efter, så har jag hittat fler intressanta bloggar :-D
http://www.prinsipesans.blogg.se/  &  http://www.fryc.blogg.se/ det var riktigt intressanta bloggar!! Glöm inte att kika lite på http://www.ungmamma15.blogg.se/ , hon är också otroligt duktig på bloggning och på att ta hand om sin unge!!
Mjaja, jag är hemma och är själv å ser på "Snygg, Sexig & Singel" , snart kommer Johan också! :-D Otroligt mycket tur på eftermiddagen, fasten jag typ doppade tröjjan i julias mat hela tiden!! Men men, nu ska jag läslusa runt lite på bloggarna och sedan sitta och mysa med lite popcorn och vänta på Johan!
Ha det så bra! :-)

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0