Hemma idag!

Japp, idag är jag hemma, orkar inte gå till skolan idag, ringde igår och anmälde mig som sjuk, sa att jag hade ont i magen och feber, men egntligen har jag bara mensvärk, men vem orkar sitta i skolan och ha 2 lektioner när magen håller på att exploderar!! Så jag är hemma, somnade itdigt igår, sen så vaknade jag tidigt imorse, tittade ut, massa snö.. Ursch!!! Ja iaf, så gick jag ner och åt frulle med mammsen och pappsen, sen så spelade jag lite Guitar Hero! Och nu tänkte jag spela lite The Sims 2, det försvinner ju snart, det ska komma ett "The Sims 3" och då kommer det inte finnas med websites med downloads till mitt sims, så man måste passa på medans det finns! För jag tänker faen inte byta upp mig till det 3e, för det såg ut som hej kom och hjälp mig!! Vill ha kvar mitt som jag har det!!
Kommer lite bilder från gårdagen , johan sov över och så skolbilder!!

   


image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0