Lördag! :-)

Japp, som sagt var hade ju planer i helgen.. Men imorse vaknade jag och Johan båda med feber och förkylda!! Men under dagen så blev Johan bättre, han hostar bara nu! :-) .. Vi var hem kring 12, jag hämtade Guitar Hero för Johan skulle sova han var lite trött stackaren ;-/ .. FÖRESTEN, snygg blogg du skaffat dig syster yster!! Nej du, jag och Johan ska nog poppa lite popcorn senare och hyra en film och typ bara mysa och hosta i kör :-) .. Johans pappa ville sätta oss i karantän (stavning?) , haha!! Dom tycker inte om att vi har feber :-P.. Men vi sitter här på rummet och underhåller oss själva ;-) .. Johans mamma kom precis in och frågade om hon fick testa Guitar Hero, men johan skulle se Simpsons ;-) .. Hahah!!
Jag ringde hem till pappsen idag och frågade om jag fått nå brev, och det hade jag :-D .. Jag har blivit Solstråle på hemtjänsten på solgärde! :-)
Nej nu är det dags för Simpsons! Det är sååå kul! :-D ..

Ha det så bra! Puss & Kram

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0