Mån - Blää

Ursch, sitter och har data nu, har det till kl 4. Och jag har så otroligt ont i skallen så det är inte sant!! Måste hem och sova!! Det är så konstigt, för jag har sovit otroligt bra nu senaste nätterna, visst för att jag somnade tidigt igår och vaknade tidigt idag men ändå? Jag har fått min natt sömn? ..

På tal om natten, ja ni har väl läst om min popcorn frossa, mm så imorse .. då vaknade jag klockan FYRA PÅ MORGONEN (?!) .. Helt pigg och allt, kunde inte somna om.. Så jag började måla på naglarna (i brist på annat) och så tappade jag nagellacksburken i sängen typ hela jag var röd när jag var klar .. BLÄ, så blev jag väll äntligen trött, höll på att slummra till och tittade på klockan .. 05:48 , min väckarklocka ringer 05:49 (tar den historien någon annan gång) så det var ju bara att kliva upp, mamma kom upp och var jätte chockad över att jag var vaken, jag stod och plattade håret och försökte bestämma vilka kläder jag skulle ta ur min NYA GARDEROB! ( skriver mer om det lite längre ner ) Så jag blev sen ändå, men men vad ska man göra? ;-) ..

NYA GARDEROBEN
Ja igår då när jag och Johan kom hem, så blev jag sur för att jag hade typ tusen nytvättade plagg som bara låg där och inte hade någon plats, så då fick jag en snille idé att fixa en garderob..
Johan så klart sa väl : "Varför kan du inte ha den du redan har?"
Då svarade jag: "Nej bara för att jag kan inte ha hyllgarderober, de stökar jag bara till!"
Så vi gick ut till pappas verkstad och började såga på lite pinnar för johan tyckte att det var onödigt att skruva ner hållarna som satt i de andra garderoberna när man lika gärna kunde kila in pinnen! Det var en jätte bra idé ända tills att vi skulle sätta in det i garderoben, då var pinnen för kort!! Så vi/johan fick skruva loss hängarna iaf och efter många om och men och svordommar så fick jag min garderob med ett hyllplan och 2 stycken stänger!
(bild kommer senare!)

Jaja, så har det sett ut, uppdaterar säääkert när jag kommit hem!!

Puss och kram

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0