Måndag!

Hejhej hej, guuuh vad skönt väder vi har det idag! En "Holmström-a-la-svett-på-näsan-dag" är det idag! :-D .. Men det är skönt!!! Jag och Emma kom precis upp från BK's , vi har fikat lite nu på lunchen! Bästa repliken idag:
- Det är tur att man får vara lite barnslig ibland, man kan bara var det med dig ..
Hahah, tar det som en komplimang Emma!! ;-) .. Men guh vad vi hade kul på BK's! :-)

Usch, nu har vi bara 5 veckor kvar i skolan (+ 2 APU veckor) , det är INTE mkt!! Nästa vecka är vi lediga onsdag, torsdag och fredag! Det är mycket trevligt!! :-) .. Får trycka in att gå på BIO med Emma då tror ja ;-) .. Idag har jag bestämt mig för att ta fram mopededen och ut och gnessa! + cyckla hade jag tänkt! :-) .. Nu har jag INGEN lust med läxa och skola, nu är det för bekvämt!!! Det ska vara sol hela veckan såg jag på SMHI, det är bra! :-)

Nej, nu tänker jag läsa lite på alla dessa bloggar som jag "bevakar" :-) .. Skriver kanske mer senare! :-)

Puss och kram



Har pratat betyg med Solan nu, och jag fick G på Administration, hade kunnat göra om ett prov, men jag hade inte fått över G så jag sket i att göra det. Och i information och Layout så behöver jag bara göra om "Personligt brev" så har jag fått VG i det ! :-) .. Det om något är trevligt! :-D .. Nu är det BARA 2 timmar kvar tills jag slutar, usch! Orkar inte med att sitta framför datorn hur länge som helst nu, det är tröttsamt och man får extrem huvudvärk! :-S ..
Och jag har verkligen ingenting att göra, kan någon hitta på någonting jag kan göra?!?!?! Både i skolan och efter!

Puss och kram
image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0