min värld går under!!

Herregud jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till !! Mitt sims har krånglat så jag var tvungen att avinstalera det, och blond som jag är så tänkte jag inte på att mina skivor är hos tessa och hon kunde inte komma med dom !! Jag typ döööör!! jag måste hitta en syssla som jag kan hålla på med tills jag får skivorna!! Desperate Madde-girl på 100 grader!!! :-( :-(

Jaja, iaf .. Idag har jag inte gjort så mkt, spelat guitar hero, sen pratat med johan, smsat med jessika.. Typ, sen så kom Elin hit för en liten stund sen, och hon tittar på "Snygg, Sexig & Singel" den är såååååå bra :-D .. Hahaha!! Jag ska iaf typ till skolan imorn, måste lämna en massa papper till Girlsen i min grupp, fast jag skickade det till dem men det är väl lika bra att jag ger dem det imorn i skolan iaf!!! Haha, jag tror att Elin tycker att denna film är konstig, eller hur Elin ? ;-) .. Jag har också fixat i ordning mitt löshår! :-D .. Dragit loss tejpen och så så nu är det bara pengarna som fattas så kan jag sätta i det igen!! :-D .. Idag så sa mamma "Gud vad mycket olika färger du har i håret madde, blondt, vitt, gult, brunt.." ska jag ta det som en komplimang? :-P .. Hoppas Tessa kan komma förbi efter Tjejkvällen iaf?

Jaja, ska dra nu iaf, puss herrå


image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0