muffins del 2 - en tisdagseftermiddag!

Japp, som sagt var, jag skulle uppdatera igen!! :-D
Muffinsarna blev helt otroligt lyckade! :-) .. Tog ut dom ltie för tidigt, trodde att dom skulle bli helt förstörda, men de var ett tunt knaprigt lager uppepå, och innuti var det blandning mellan fast och lite små "fuktig/klibbig", otroligt gott! :-D (svårt att se på bilden, men jätte gott!).. Jag kan bara säga det *Madde du har verkligen lyckats!* Klapp på axeln! ;-) .. Och jag blev jätte sugen på att laga chockladbollar, men det får bli EFTER kvällsmaten! :-) .. Usch ja! :-D ..
Det är nästan pinsamt vad mallig jag är över att jag klarade att göra goda muffins, men man får ju sånt gott självförtroende när man klarar någonting omöjligt! ;-D ..


 


Nu har jag verkligen haft en bra dag! Desperate Housewives ikväll, goda muffins, Johan kommer hit, det måste vara sommarn! :-D ..

image76


Haha nejdå! :-P .. Men men! Nu är det dags för mig att träna inför debatten på svenskan imorn, jag ska vara Yannich Tregaro (Stavning?) iklädd cykelkläder! :-D .. Det kommer bli otroligt roligt! För vi i våran klass är inte precis de bästa på att hålla sams! ;-) .. Föresten så kan jag ju säga att det är OTROLIGT roligt att gå på handelsprogrammet, tipsar et som går i 9an! :-D .. Jag tänkte inte gå där först, men jag ångrar inte mitt val! :-) ..
 
FÖRESTEN så hade jag besökar rekord igår!! Woho, trevligt trevligt! :-D

Puss och kram!

image64

Kommentarer
Postat av: Sannah

tacktacktack ;D allt för dig, haha. nerå!

Jag gör dom i adobe illustrator:P

2008-04-22 @ 22:04:47
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0