onsdag & cyckling

Hejhej, sitter i skolan! Som vanligt! Och börjar en lektion om 5 minuter, då får vi sluta kvart i två, men jag ska flirtas med Solan om att få gå så jag hinner med 13.45 bussen hem! :-) men jag kommer GARANTERAT inte få göra det! :-P .. Guuuh vad spännande DH var igår! :-O .. Och på Grey's ikväll då! :-O .. På reklamen så verkar det vara en riktig katastrof ikväll! :-O .. Jaja får vällse vad som händer! :-) .. Föresten, så bakade jag chokladbollar igår, med oboy ! :-D ,, Men det blev faktiskt gott! :-) .. Och idag sak jag och Elin ut och cykla! :-) .. Sen så ska jag väll hitta på något nytt att baka! :-) .. Hihi!! Nu står typ halva klassen och kollar på killarnas jävla lek?! Fattar inte vad som är kul med det! :-S .. Jaja, så kan det gå! :-P .. Tur iaf att dom har kul åt det! ^^ ..
Nej, nu börjar vi lektionen igen! :-) .. Vi hörs!! ^^

Puss och kram

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0