Prov - en måndaggmiddag!

Klockan börjar nu närma sig tolv, solen skiner och fåglarna kvittrar, det är vår ute .. Vem försöker jag lura? :-S .. Klockan är snart 12, det är mulet ute, och kyligt.. Inget fint vårväder alls!! .. Sitter inne i Datasalen bredvid Therese (jag vet, nu tänker ni "Wow vad länge hon klarade av att vara borta från Therse" men sånt är livet!) Om ca 1h så börjar lektionen, vi har dataprov! .. Ursch, och de på malmen är lediga hela veckan, de på park och sånmna småskolor med! .. Men INTE vi, nepp.. För vi har nationellt prov imorgon! .. SUCK! .. Jag är trött, vill bara hem och sova, men jag slutar inte förens 4 i vilket fall som helst! .. Som tur är så står min cykel vid Elin, så det är bara att hoppa på den och gnessa runt byn för att piggna till och få upp humöret! .. (+ få bättre kondis ;-D .. Johan påstår att jag har dålig! xD .. Tror honom inte! ;-) ) Jodå, han har nog rätt, jag är lite för lat! xD .. Men som tur är så har jag faktiskt orkat tagit tag i cyklingen, är ju ute varje dag! :-) .. Har cyklat varje dag (utom fredag & lördag) sen fredag förra veckan! :-) .. Det är kul att cykla! :-D .. Så länge man har någon att cykla med så är det ju roligt och det går fort! :-) .. Och som tur är så har jag Elin! :-) .. Men man kan alltid cykla själv, för då går det även fortare (gällande trampandet) och man kan cykla hur långt man vill ;-) .. Haha, mammsen påpekade här om dagen att muffinsarna hade tagit slut, och jag vet inte vaad hon menar med det! ;-) .. Snacka om att jag är BRA på att baka! :-D .. Madde e bäääst madde e bäääst! :-)

image75


Föresten så är jag med i en bloggtävling på Josefins sida! :-) .. Kan få chansen att testa ha en fin bloggdesign för omväxlings skull! :-) .. Kan ju bara hålla tummarna på att man kan få vinna den söta lilla bloggen! :-) .. Jag tycker ju att det e sååå trevligt att ha en fin blogg att kika in på, även fast det kommer vara min egen .. Såå *HOPPAS-HOPPAS-HOPPAS* .. Håll tummarna för mig gott folk! ;-) .. Och om ni inte gör det så bryter jag av dem! ;-) .. Nejdå!
:-) .. Jaja, nu ske jag ta å fortsätta läsa om hon som hade hållts fånge i 24år och fött 7 barn åt sin far! :-S .. BLÄ!

Puss och kram

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0