Skolan

Måndag och snö!! Det är inte trevligt med snö, inte alls! Nu är man ju så van med solen och värmen, så när man vaknar så är det vitt utanför fönstret!! Ursch, jaja.. Trodde iaf att Johan skulle med mig hem eftersom han är ledig idag, och igår sa han att han skulle det. Men idag säger han att han ska fortsätta att göra läxan, som han igår sa att han var klar med? Hmm.. Jaja, vi får väll se om han hinner komma hem till mig iaf!! Och jag tycker så otroligt mycket om min katt Maja, hon är sååå otroligt söt!! Jag tog lite myskort igår på hon! :-) Massa trevligt :-) hihi!!
Nej nu kom det en massa folk in i denna sal, vi får egentligen inte vara här, men våran älskade lärare Kristina fixar inte datorer så hon skyfflar in oss här tills det kommer folk, det är jobbigt som F*N!!
Jag skickade ett sms till Johanna imorse och frågade hur mycket det kostade att sätta i löshåret igen, men hon svarade inte så jag typ ska nog gå förbi vid hon. Jag vill verkligen ha tillbaka det långa håret igen!! För det var så roligt att ha längre, så jag ska nog göra det när jag får veta hur mycket det kostar att sätta i de igen.. Hihi!!
Ursch ja, sitter här bredvid Therese, saknat hon i helgen!! Antagligen så svarade inte jag på smsen på 2 timmar eller så svarade inte hon på smsen på 2 timmar, det var drygt som f*n, men det gick ändå!! Men hon är den enda som har samma humör som jag, vi blir osams men ändå sams på en gång eftersom vi har samma temprament så klarar vi av att tjaffsas!! Det är kul ibland, men inte när hon blir riktigt sur eller är koncentrerad för då får jag ut för det om någonting går fel :-P ..

Saknar johan jätte mycket! <3

Jag vill köpa en EGEN katt, så Maja inte är ensam om dagarna, men jag kommer nog inte få någon katt för mamma och pappa.. Men jag vill iaf ha en.. En egen liten misse pisse, men ingen kattunge.. för dom är så otroligt jävla dryga när de ska pissa på sig hela tiden!! Så isf tänker jag köpa en omplaceringskatt eller någonting sånt, för jag har bestämt mig att jag ska ha en EGEN katt!! Jaja, vi får se hur det blir med saken, ska först och främst fråga mammsen och pappsen om jag kanske kan få ett marsvin för Jennifer ville ge mig ett eftersom hennes fått ungar, det är sött!! Men hellre katt iaf!!
Skriver mer när jag kommit hem hur det gick idag!!

Puss och kram.

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0