Skolan

Klockan är 08.05 och jag är FÖRST i klassrummet idag!! Sen när är jag först här? :-S Sist jag var det så sov jag över hos Johan och gcik väldigt tidigt hemifrån honom, men alrig att jag varit så hära tidig?.. Jaja iaf, johan sov över hos mig inatt, vi spenderade kvällen med att titta på "Fröken Sverige", men jag orkade inte se hela så vi stängde av och gick och la oss, och imorse berättade han att han typ hade legat och klappat på Maja typ några minter igår kväll, sen vände han på sig och skulle typ mysa med mig innan vi hann somna, men när han vände sig så låg jag redan och snarkade! :-D ..
Så går det när man ska dissa mig för katten! ;-)haha! :-D
Idag så ska jag vara med Julia och kanske Maxen? jag och julia ska på jobbgrejjs idag kl 18.30 , det ska bli kul! :-D Hoppas vi får jobbet! :-) .. Julias mamma var jätte lycklig igår, hon har skaffat lägenhet på Gotland :-O .. Fast som tur är så är det bara över sommaren! :-)
Igår så hämtade mamma och Tessa mig vid Julia, vi skulle lixom hämta pizza.. Sen så när jag hoppade in i bilen så sa jag :
- Mamma, jag har köpt strumpor till dig!
Tessa sa:
- Vad ska du smöra för nu då?
Jag sa:
- Nej, jag vet inte.. En ny hund kanske (på skämt)
Då säger mamma:
- Men det ska du få!
Jag bah:
- Haha, jätte kul!! Sluta skojja..
Tessa sa:
- Nej men det är sant!! Den slutar på A.. Den har 2 A;n i sig!! Och börjar på N..
jag säger:
- NALA?!
Dom sa:
- Japp..

Det är så att troligtvis så är Sandra allergisk mot Nala, så vi ska ta hon från och med måndag och framåt i några veckor och kolla om det är Nala som hon är allergisk mot, och om hon är det så får vi ta Nala! Haha, tänk er Kira och Nala de båda flickorna som är galna tillsammans!! Haha, det kommer bli ordentligt roligt!! :-D

Jaja, nu kom det en del folk! :-) Så det är väl dags att typ, packa upp sitt pick och pack och röra på sig :-) ..
Föresten, vet någon hur det går med Engla grejjen?
Tacksam för uppdatering!!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0