Söndag!!

Japp, nu är det söndag! :-) .. Tyvärr!!! Nu ser man fram emot en heeel vecka i skolan.. *suck*
Jag och Johan vaknade iaf utan feber idag! Det var ju tur! :-) .. Kanske berodde på att jag tröttnat på att sitta inne :-O ..
Igår så tvingade jag ut Johan och gå, för jag var såååå trött på att bara sitta inne framför tv;n , och han höll med mig.. Vi kände oss fyrkantiga, så vi tog oss en promenad upp till Sibban och skulle lämna pengarna som Johan hade som var hans.. Och då hakade Sibban och Milla på oss och vi gick jätte långt! :-) .. Och det var otroligt skönt! :-D .. Kan ni tänka er, JAG trött på att vara inne?! Att JAG vill gå ut?! Mm, nya nyttiga Madde håller på att inta sig i kroppen känns det som ;-) .. Nu ska jag ut och gå varje dag, jag har verkligen en bra syn på det också! :-D .. Det är inte ofta jag vill gå ut och gå, men man måste väll vänja sig, Nala kommer ju hem imorn! :-) .. Då ska jag och mammsen ut och gå massor med Doggarna! :-D .. Förhoppningsvis ;-) .. Annars tar jag den i tvillingkopplet och går med dom själv, men det är lite dryg för Nala går sakta i det och Kira drar jätte mkt i det! Men vi kommer nog hitta en lösning på det, jag och doggarna :-) ..
På lördag så är det dags för 50års fest för pappsen! Han fyller ju år på Onsdag! :-) .. Jag har inte hittat på nått att köpa, lär snacka med mammsen om det :-/ .. Då blir dom dära 200:- som jag pratade om att hamna på pappsen denna månad! :-) .. Det är ju bra att jag investerar pengarna på någonting som gör nytta! :-D ..
Hjärtat mitt ligger i sin otroligt stora (läs liten) soffa och tittar på Hotroads bilfixarna, dom gör typ om någons bil som dom snott :-P .. Det är lite komiskt faktiskt! Hihi! :-) ..
Neej, nu har jag läst klart de bloggar som jag ofta "bevakar" ;-) .. Så nu kanske man ske ta tag i Johan och dra ut honom på en ny prommis? :-) .. Han är ju trotts allt helt frisk idag! :-D ...

Puss och kram, skriver nog mer på eftermiddagen!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0