Söndag

Ja så var det söndag igen!! :-) .. Igår var det otroligt roligt!! Mammsen och pappsen dansade och hade kul, alla var på tip top humör!! Johan sov väll oftast, men man kan ju förstå det, han fick ju lov att skjutsa hem över 30 pers, så då måste man vila upp sig innan man sätter sig framför ratten med lulligt folk i baksätet ;-) .. Just nu så är pappsen och Johan påväg till Björbo, de ska lämna hem Jonny och Salme. De båda drack igår och de hade med sig lastbilen hit, men de blåste och ingen av dem fick köra, så det fick bli Johan igen :-P ..
Nej du., Jag tror vi la oss vid halv fem imorse, trött som en guru-groda!!
Förlängde iaf håret i fredags, super fint blev det ! Stor kram till Johanna!! :-) ..
Men guuuh vad fint väder det är idag då!! Synd bara att ögonen är för trötta för ljuset :-P ..

image63


Nej nu ska jag gå ner och hämta chips efter igår och dricka och sätta mig och kolla på Pretty Woman, sååå länge sen man såg den, känns som att jag måste se den igen för uppdatering ;-) ..

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0