söndag!

Har nog aldrig haft en sån här händelserik helg! :-O ..
Fredag = Krockade nästan med en älg.
Nån gubbe hade krockat och var hög som f*n..
Lördag = Åkte till stan och köpte välling till brorsans dotter! 
Sen så mot kvällningen så skulle jag göra kolsyrat vatten till Johan, ni vet i en sån där pysmaskin (?).. Och då så tittade jag på Johan samtidigt som jag grejjade, sen hörde jag bara en smäll, å kollade på pysgrejjen, då satt mitt finger fast!! Jag fick typ rycka loss det, först så vart jag chockad och typ höll i fingret.. Sen när Johan kom suckandes "Vad har du gjort nu då?" så såg vi att jag hade knippsat av en bit på fingertoppen, och det blödde ganska mycket, så jag fick väll panik!
:-P.. Japp, det var vad som hände då, jag vart så trött efter grinande och panikandet att vi gick och la oss ganska tidigt faktiskt! :-) .. Föresten så gjorde vi Tacopaj åxå! :-)..
Söndag = Idag så har vi inte gjort så mycket, gått ut och gått ..
Ska ut och cykla senare med Elin! :-) ..

Jaja, ska frossa klart framför Grey's som går på repris som jag faktiskt redan sett! :-) ..

Puss och kram


image64

Kommentarer
Postat av: Sannah

aww, tack så mycket:D
har du haft en bra helg? :)

2008-04-27 @ 20:03:33
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Sannah

OKejokej:) Jodå, en helt okej helg iaf :)

2008-04-27 @ 22:10:45
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Josefin

Svar: okej bra då vet jag :) you'r in ^^

2008-04-27 @ 22:38:21
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0