Tisdag

Hej hej! Sitter i skolan som vanligt, har egentligen Handels men Karin är sjuk så vi har Mauritz, fick nåå fältuppgifter som vi ska göra på eftermiddagen i Ludvika/smedjebacken. Men lixom, jag kan väll göra det på ICA hemma? Det ligger ju iaf i Ludvika Kommun! ;-) .. Johan ska hem till mig idag! Han råkade få med sig mina bilnycklar hem i helgen så han ska lämna tillbaka, och förhoppningsvis sova över också! :-) ..
Och jag har då sett de underbaraste jeansen någonsin!! :-D
http://saanzil.blogg.se/1208802656_hello_sunshineees.html
titta på den du! ;-) ..
*Dessutom är hon en snäll och intressant tjej! ;-)*
Ska göra en riktig länk av den sen, sitter vid en stenåldersdator för tillfället, inte lätt att fixa något när ingenting ser ut som det ska göra här! :-D ..
Nej nu ska jag in och glutta på sims.se! ;-) ..

Vi hörs senare!!

Puss och kram

image64

Kommentarer
Postat av: Sannah

Nu får du ta och titta på min blogg ;)

2008-04-22 @ 13:56:31
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0