TORSDAG

Och klockan är 08.35 och ajg börjar inet förens 10.15 :-P.. Då har jag nationellt prov i engelska! Blä!!

Idag ska jag och Johan gå på stan och leta efter något till pappsen eftersom vi inet hann köpa någonting tills igår! Nu sitter jag och gör en rapport om Lindex, vilket jag tycker är en riktigt DÅLIG affär. Men men, det är ju personlig rapport för de i min grupp höll med om hur dåliga de var, anda tills det var redovisning då så fjäskade de nästan för företaget, utan att de ens var här.
Katta visade sin nya tatuering idag, det stod "Mammas flicka" sen var det ängla vingar bredvid på var sida. Jag som trodde hon var 18 men tydligen så är hon 17 år! Ujuj vad ltie man vet ibland ;-) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0