Älskade lärare.......

Sitter i skolan och bloggar, igen, äntligen tillbaka hit!!! :D ..
Men ja, när vi kom hit fick vi veta att vi inte började förens vid 10.15 så VARFÖR skulle vi hit då? .. Sen så är det gympa, och det ska vi bara planera idag, sen erre lunch, sen erre Karin sen slutar vi.. Väldigt nödvändig dag ?? Nepp!!
Och imorn är vi lediga, men jag och Emma & Emmis ska till Blge och shoppa loss! ^^ .. Då ska jag lämna in min mobil på lagning!! Det behövs nu, för knapparna börjar bli väldigt sega!! ...
Ikväll kommer Vilding och ska sova över hos oss, då betyder det att jag har natt vakten, sen så ska jag ju till blge så jag kommer säkerligen lyckas väcka hon .. Hehe, men då är det mamma som får vara uppe och leka med hon!!! :D ..

Sen i September så ska jag och tjejjurna åka till Ullared, fy vad kul vi ska ha!!!!! ..

Jaja, nu ska jag kika runt på nätet!! :-) ..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Tessa

ja de blir ju väldigt mycket "nattvakt" med en unge som sover som en stock hela natten.. :-D

2008-08-21 @ 11:42:25
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0