Blondie.

Nu är Madde helbolnd igen! And i like it! :D ..

Jaa, igår var jag på stan då, köpte skor, t-shirt, byxor, strumpor! ^^ .. Och klöpp mig, och allt det blev typ 1000:- .. Och det är billigt! :D .. Idag ska jag in igen och köpa två par byxor till, sen så ska jag köpa typ nå grejjs till håret på Johannas salong! ^^ .. Nått som luktar melon, mumma! :D ..



Ska iaf åka in med Elin typ 13.55 med bussen, sen så åker jag nog med Johan hem idag igen kan jag tro, vi skulle iaf leta byxor till honom !! :) .. Mys mys, imorn kommer han hit och då blirre film helg! :D ..

Köpte 50FIRSTDATES igår åxå, för 10 kr på Videocenter, om jag kommer spela sönder den!! ^^ ..

Ahh, nu ska jag gå upp och platta mitt hår, stod åt alla håll i morse !!! Uscha ..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0