Efter frukost.

Nu har jag slängt i mig ett fat fil & flingor, så nu ska jag göra en skiva hade jag tänkt!! :) .. Så jag kanske får en gnutta städlust tillbaka, det är så konstigt... Jag städar hellre på kvällarna än på dagarna, då jag har mest tid! Det är mysko.. Men oftast så är det vid 11-12 snåret som jag blir städsugen eller bara möblera om sugen, sen när man vaknar så ser man allting i ett annat ljus, och då är det inte lika roligt längre!!  men men, man kan ju inte lägga av mitt i heller, och det är nu man kan dammsuga, det kan man inte göra 1 på natten när mamma och pappa sover under en .. Nej det skulle jag inte ens våga prova!

Nej nu ska jag fixa i ordning denna skiva, sen blirre städa städa städa.
Hoppas jag..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0