Hos Syster.

Jap, nu är jag här.. Och hon och Roger är nere på Dagis och leker av sig *HAHA* .. Skrutten kastade jag  säng för ca 15 minuter sen... Jag frågade om hon ville sova och då nickade hon, sen så gick vi upp och hon har inte vrålat eller nått så jag antar väll att hon var trött även fast hon var på topp speed den där ugnen... ujjjujj, skulle inte sitta fel med en egen sån ;) .. *Framtidsplanering* .. Fast, jag har ju Flisan & Hilding å ta hand om ett bra tag innan de vuxit upp och tröttnat på Moster iaf !!! Och det är ju tur det :) .. Usch ja, känner mig som i en bubbla, har städat mitt skrivbord.. Som säkert inte blivit ORDENTLIGT städat sen jag fick det ... så det var lite damm och så, men har kastat 3 stora plastsäckar nu.. (Inte svarta, utan överfulla ica kassar.) Och det ser otroligt skapligt ut! :) .. ska fortsätta med resten av rummet när jag e klar här, så det kommer nog förhoppningsvis att vara klart ikväll.. annars har jag imorgon på mig också, men jag vill helst att det ska vara klart idag. .. Kommer väll upp bilder sen när det e 100% rent!!! ...

Nej, nu ska jag gå och kika om det är något bra på TVn, annars vet jag inte vad jag ska göra nu när vild-hönan ligger och sover! ..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0