Loka & Prinsen.

Hejhej, igår var jag och mamma & pappa & Johan på Camaro Cup, jätte trevligt! ^^ .. Och när vi satt och åt hamburgare, gissa vem som åt det i samma... byggnad (fast han åt ute på altan) om ingen annan än våran egen Carl-Filip!! Sen så körde han ett race, nr 13 hade han .. Men det gick inge vidare för honom..
Och på vägen hem fick vi se hur LOKAbrunn såg ut, jag säger det bara ; Det är inte som de visar på reklamerna! xD .. Inget jävla hål ner genom jorden, bara en liten brunn i princip :P .. Coolt iaf ..

Nu så sitter jag & mor och kikar på OS, fast jag läser mer än tittar... Har hittat en ny serie som jag fått pippi på, "Killar, Kompisar & ..." Det e jätte många, hoppas att de kommer fler! :D ..


NEj nu ska jag gå och dra på mig varmare kläder, fryser röven av mig!!!!!


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0