Sing Like A Star.

Födelsedags fest hos bror Andreas & Sandra igår kväll då, kom dit vid 6 tiden på kvällen och grillade med massa folk och tjålade, sen sjöng jag & Johanna Sing Star i evigheter, sen vart det jag & Tessa som sjöng.. Sen så sjöng alla, och kl 03.00 när jag & Johan åkte hem så sjöng de fortfarande.. Ujjujj, det var trevligt!! :)..

Nu vet jag iaf vad jag ska köpa för min lön, mer än att fixa håret alltså. *ler*
Sing star is soon in my house! :D..

Och jag har gjort en skitfin design, men det är väll bara det att mitt internet e CP och vill inte riktigt fungera som det ska ... Suck ...

Mamma & Pappa skjutsade precis hem Flisan, sen så ska de till Birbo, så då ska jag sitta här hemma och kika på 50FIRSTDATES , och käka mina igår-gjorda cupcakes, mumma!!! :-D ..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0