Törnrosa,

Känns som om att jag sovit alldeless för kort inatt!! Dels för att jag sov "Middag" igår, jag kunde verkligen inte sova!!!! Sen så var det ju en baota-fluga, inne på mitt rum som lät som en hel hellikopter när det annars var knäpptyst, jaja så kan det gå.. Vaknade iaf idag och kände glädje... Sprang ut och greppa taget om vårat randiga paraply, och började bege mig upp till postlådan, kampen mot regnet var hårt! (Nej då, men det spöregnar!) När jag väl lyckades få upp locket sååååå.... Hade bara tidningen kommit, alltså måste jag göra om det IGEN om en timme då när de kommer med breven.. Idag MÅSTE mitt kort komma!!!!!!!

Ja annars då? .. Hmm, ska till stan på Onsdag med Julia, och så ska jag klippa & bleka mitt hår, ½år sen jag var där sist *fy skam* . Ska börja vara där en gång i månaden nu, annars blir mitt hår aldrig fint...

Jamen, nu ska jag käka frukost och fixa och trixa lite, kommer väll uppis!!!!

P.S. Jag SKA köpa sing star i veckan! :)



Juppjupp,

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0