trötta fötter,

och nya böcker från "Killar Kompisar & .." kan det bli bättre ? .. Ahh, iaf gällande fötterna...
Ah, nu ringde mamma förut och sa att jag skulle städa idag, sen när jag kom hem så sa jag att jag gör det imorn, men nu kom jag på att jag ska till Blge med Emma & Emmis imorn, så jag måste TOKstäda efter kvällisen, för just nu så är det surt och jag orkar VERKLIGEN INTE städa.. Men har jag något att säga till om??? .. Neeeh ...

Och så kommer ju lill-hilda hit, nån gång? .. :-)



Hihi!! Nej nu ska jag nog gå och kika lite film och samla krafterna så jag orkar städa.. Med tanke på att våran buss till Blge går från Ludvika 08.20 .. Hehe... Lycka till madde!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0